svar på fråge stunden ♥

hej hej nu tängte jag svara på några fråger jag fick ♥

1.hej jag undrar om du är model för du ser ut som det ♥
svar: hej, tack jag är inte model nu men när jag va mindre va liten va jag med i lite tidningara och sånt ♥4

2.villket är ditt favrorit kläd märke?

svar : jag tror nog det är odd molly ♥

3.vem är din favorit kompis?

svar: jag har många bra kompisar men mina bästa är nog ronja,johanna och noelle ♥och kanske min killkompis noel

4.hur vill du en kille ska vara ?

svar : en kille ska va söt snäll bra humor och såklart gilla mig och ska tycka det va ok att ha ett barn som heter Lennart ;D

5.är eller har du varit model ?

savar: just nu är jag ej men vill och som jag skrev så va jag det när jag va mindre♥

6.hej kan du lägga ut en vidio när du sjunger och spelar gitarr för du är JÄTTE bra ?

svar : tack så mycket ♥ och ja det kan jag väll göra nån gång ♥

7.kan inte du lägga ut nån bild på dina autografer ?

svar : jo det kan jag göra♥

8.var brukar du fika ?

svar : jag brukar fika på ebbas fik när jag är i stan fär det är billigt och riktigt gott!♥

9.kan inte du lägga ut bilder när du va liten för dom du la ut va så söta ♥

svar: jo det kan jag och tack ♥

10.kan inte du lägga ut bilder på hur din gaderob ser ut ?

svar: jo det kan jag väll göra ♥

11.kan inte du lägga ut en sida på fb där man kan gilla dig ?

svar : haha vet inte riktigt min blogg är inte så stor men nån gång i framtiden kanske ♥

12.kan inte du typ lägga ut bilder på dig i dina fina bekinis ?

svar: jo det kan jag väll ♥

13.villka bloggar läser du ?

svar : jag läser fokkis, kissies, kellas,choli choterman och anna elinor och några som går i min klass ♥


filli love you ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback