bakken :) :(

hej hej igår va jag på baken det va skit kul i början
men sen fik jag lite otur eller vad man ska säga

när vi sat och fikade i skogen <3

min guliga kusin elvira

sandra & elvira

vi hade jätte roligt och jag, sandra , alic och fanny åkte jätte mång
karuseler typ alla <3<3 !!

men sen........

åkte jag sandra alic och fanny ulven för typ åtonre gången
och mit i börgan av karusenel är det en skit brant bakke
och då kastar någon en ful öl burk mit i mit huvud
så vi fik åka hela varvet med mig som hade skit omt
och  det blöde lite också :(

värdens största bula

vi fick gå till dåktren där

:( :( :(

filli love you

Kommentarer
Elin säger:

Aj aj aj! :( Stackars dig! Hoppas du blir bättre! (;

2011-07-01 | 17:06:17
Bloggadress: http://www.eliwn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback